مقالات آموزشی

کیسه آب گرم

کیسه آب گرم

گرفتگی یا اسپاسم عضلات عبارت است از انقباضات غیرارادی، ناگهانی، ممتد و معمولا با  درد عضلات همراه است. غالبا برای درمان این عارضه از سوی افراد متخصص و غیر متخصص، کمپرس آب سرد یا گرم توصیه می‌شود. کیسه‌های آب گرم زیاد گران قیمت نیستند ولی بسیار مفید و کاربردی در هر منزل، جهت رهایی از درد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیسه های آب گرم می توانند جایگزین مناسبی برای تشک های حرارتی باشند. همچنین کیسه‌های آب گرم انواع مختلف درد، از جمله اسپاسم زمان قاعدگی را کاهش می‌دهند. در این مقاله به فواید کیسه آب گرم همچون تسکین درد قاعدگی ، کاهش استرس و کمر درد می‌پردازیم. با فروشگاه اینترنتی هانیلو همراه باشید.

فواید کیسه های آب گرم

به چند مورد از فواید کیسه آب گرم در رابطه با بدن می‌پردازیم:

تسکین درد قاعدگی

کسانی که هرماه از درد قاعدگی رنج می‌برند، کیسه آب گرم روش مناسبی برای بهبود درد می‌باشد. شما می‌توانید کیسه آب گرم را تا حد وسط آب گرم پر کنید و روی آن دراز بکشید و پس از بیست دقیقه احساس خوبی را خواهید داشت و درد کمتری را در این دوران تجربه خواهید کرد.

کاهش استرس

ما در طول روز فشار زیادی به شکم و بدن خود وارد می‌کنیم و بعد از یک روز سخت کاری، رفتن به رخت خواب با کیسه آبگرم استرسی که در طول روز داشتیم را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

کیسه‌های آب گرم بسیار حائز اهمیت بوده است و حتی زنان باردار می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

کیسه آب گرم‌های قدیمی از فلز یا سرامیک ساخته شده بودند، اما در ساخت کیسه‌های آب گرم جدید از پلاستیک و یا رابر استفاده می‌شود که بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و به راحتی می‌توانیم حمل کنیم. همچنین کیسه آب گرم های پی وی سی فاقد بو بوده و برای کسانی که به بوی پلاستیک حساس هستند مناسب می‌باشد. کیسه‌های بدون درز بخاطر عدم نشتی که دارند مناسب هستند و طول عمر بالاتری نیز دارند.

کیسه آب گرم و کاهش کمر درد

معمولا كمر درد مشكل شایعی است كه در بین عده وسیعی از مردم رواج دارد. معمولا بیشتر افراد كمر درد را حداقل برای یكبار در زندگی خود تجربه كرده‌اند. معمولا برای تسكین این گونه دردهای موضعی گرما و حرارت پیشنهاد می‌شود زیرا گرما التیام بخش دردهای موضعی ماهیچه‌ای و عضلانی می‌باشد. بنابراین استفاده از كیسه‌های آب گرم با توجه به قابلیت انعطاف پذیری که دارند به راحتی بر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید