مقالات آموزشی

کفی طبی افزایش قد چیست؟

کفی طبی افزایش قد چیست؟

پای انسان یکی از قوی‌ترین وپرکارترینقسمت‌ بدن می‌باشد. از پا نه تنها برای حرکت بلکه به عنوان ستون‌های پشتیبان تمام بدن هم استفاده می‌شود. این مسئله به این دلیل است که پا می‌تواند به راحتی در همه جهات و روی سطوح مختلف حرکت کند. در هنگام ایستادن، پاها وزن تمام بدن را تحمل کرده و کمک می‌کنند تا بتوانیم بیاستیم. اما بعضی از مردم از قد خود راضی نبوده و آرزو می‌کنند قدشان بلندتر بود. در این مقاله برای حل
این مشکل به ویژگی و مزایا کفی طبی افزایش قد می‌پردازیم
.فروشگاه اینترنتی هانیلو همراه باشید.

کفی طبی افزایش قد و مزایای
آن

کفی‌های افزایش قد در بین بسیاری از مردم، از تجار گرفته تا اشخاصی که در زمینه صنعت فعالیت دارند، انتخاب بسیار مناسب و پرطرفداری می‌باشد. این موضوع چند قرن قدمت داشته و به پادشاهان، ژنرال‌ها و امپراطورانی که برای بلندتر نشان دادن قد خود از پاشنه‌ مخفی استفاده می‌کردند برمی‌گردد.

این امر به آنها اجازه می‌داد تا موضعی برتر و مهم‌تر پیدا کرده و ناخودآگاه در ذهن دیگران قدرتمندتر و مقتدرتر به نظر برسند. افزایش قد اعتماد به نفس را افزایش داده و مطمئناً دیدگاه اطرافیان را تغییر می‌دهد.

معمولا به طور ناخودآگاه وقتی به یک فرد قد بلندتر نگاه می‌کنیم‌، نسبت به او احساس احترام و تحسین و پیدا می‌کنیم، که این تأثیر روانشناختی ظریفی در آن فرد ایجاد می‌کند.

علاوه بر بهبود ظاهر و اعتماد به نفس، افزایش قد برای کسانی که دچار اختلاف طول در پاهایشان بوده و یکی از پاها از دیگری بلندتر است هم مفید می‌تواند باشد.

مزایای کفی طبی افزایش قد

یکی از مزایای اصلی کفی‌های‌ طبی افزایش، مخفی بودن آن‌ها بوده و هیچ کس متوجه نمی‌شود که از آنها استفاده شده است. پاشنه‌های کفش‌های پاشنه بلند معمولی افزایش قد، به صورتی طراحی شده‌اند که از بیرون قابل مشاهده هستند. ولی با پوشیدن کفی‌های طبی، کسانی که از بیرون کفش‌های شما‍‌ را مشاهده می‌کنند، صرفا یک جفت کفش معمولی می‌بینند و به هیچ وجه متوجه پاشنه مخفی داخل آن‌ها نخواهند شد.

 کفی‌های طبی افزایش قد، فقط مخصوص آقایان نبوده و خانم‌ها نیز می‌توانند در حالی که از کفش‌های تخت مورد پسند خود لذت می‌برند، از اعتماد به نفسی که از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند به آن‌ها دست می‌دهد نیزبرخوردار شوند.

 از کفی‌های طبی افزایش قد، برای مشکل اختلاف طول پاها که در آن یک پا بلندتراز پای دیگر است هم می‌توان استفاده کرد. اگر میزان اختلاف طول پاها را بدانید، می‌توانید از یک کفی طبی قابل تنظیم برای اصلاح این اختلاف طول استفاده نمایید.

ویژگی کفی طبی افزایش قد

در ادامه به شرح ویژگی‌های کفی‌های طبی افزایش قد خواهیم پرداخت:

ضد میکروب

ضد میکروب بودن قسمت بالای کفی، از رشد باکتری یا قارچ در داخل کفش‌ها جلوگیری می‌کند. این خصوصیت موجب می‌شود تا کفش‌ها بوی تازگی داده و از بروز عفونت‌هایی همچون بیماریپای ورزشکارانجلوگیری شود.

جاذب رطوبت

 بهترین نوع کفی‌های جاذب رطوبت، کفی‌هایی می‌باشند که رطوبت بالایی را جذب کرده و هم به سرعت خشک شوند. به صورت ایده آل در یک کفی جاذب رطوبت، باید امکان رد و بدل&l

دیدگاهتان را بنویسید