شرایط و قوانین
شرایط و قوانین


شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات هانیلو


کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی هانیلو به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت هانیلو هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری هانیلو و سایر خدمات ارائه شده توسط هانیلو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات هانیلو است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین هانیلواز سوی کاربر است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

* قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های هانیلو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه هانیلو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

* تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه هانیلو اقدام کند.همچنین از آنجا که هانیلو یک وب‌سایت فروش آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

* تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب سایت هانیلو از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و به صورت آنلاین به فروش می‌رسند.

- فاکتور کالاهایی که توسط فروشگاه هانیلو در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط هانیلو ارسال می‌شود.

- خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند. 

-در صورت خرید کالا ، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارش‌گذاری در سایت هانیلو است. 

- منظور از یک روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به پست توسط فروشگاه هانیلو است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

- خدمات پس ‌از‌ فروش هانیلو تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که کالا پلمپ باشد.

* شرایط مرجوعی و عودت کالا:

- درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

- در صورت مرجوعی و یا تعویض کالا کلیه هزینه های ارسال و دریافت بر عهده مشتری است.

- روش عودت کالا به صورت حضوری یا پست با هزینه مشتری است.

- پذیرش مرجوعی در صورتی مورد تایید است که کالا به صورت سالم ( اعم از ارسال پستی یا مراجعه حضوری )تحویل فروشگاه هانیلو شود.

-در صورت شکستگی کالا در حین فرایند ارسال پستی همه عواقب آن بر عهده شرکت پست خواهد بود و مشتری باید از طریق پست این موضوع را پیگیری نماید.

* ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات هانیلو استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به هانیلو ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که هانیلوبه صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد هانیلو برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه هانیلورا در پروفایل خود لغو کنند. 

توجه داشته باشید که 10000030903090 تنها شماره‌‌ای است که هانیلو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه هانیلورا به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. همچنین ممکن است هانیلواز طریق شماره 10000030903090  برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند،بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان هانیلو ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام هانیلو است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@hanilo.ir اطلاع دهید.

* سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

- هانیلو به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

- هانیلو متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت هانیلو، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.