- با توجه به ماهیت کالاهای هانیلو و لزوم رعایت مسائل بهداشتی، امکان مرجوعی یا تعویض کالاهای ارسالی بغیر از مواردی که در ذیل توضیح داده شدهاند وجود ندارد.
- در مواردی که مطابق توضیحات زیر از طریق “پنل پشتیبانی فروش” قابل پیگیری هستند، ارسال شماره سفارش و بارگذاری عکس یا فیلم از کالا و همچنین توضیح کامل و واضح از مشکل، در پنل پشتیبانی الزامی است.
- با توجه به متغیر بودن رنگ کالاها در پروسه تولید تامینکنندگان، امکان انتخاب رنگ وجود نداشته و سفارشها بر مبنای کالای موجود تامینکننده ارسال میشود.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات:
- در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد.
- چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.
- هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.
- در این موارد فروشگاه هانیلو بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه را به اعتبار خرید مشتری اضافه خواهد کرد.
موارد مجاز برای استرداد کالا:
عدم تطابق کالا با سفارش:
در صورت عدم تطابق کالای ارسالی از سوی گروه هانیلو، اعم از ارسال محصول یا سایزی غیر از سایز درخواستی، مورد از طرف مشتری و از طریق پنل پشتیبانی فروش سایت و حداکثردر مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا، به هانیلو اطلاع داده شده و قسمت پشتیبانی سایت پس از بررسی مورد و باهماهنگی مشتری اقدام به تعویض کالا خواهد کرد و هزینههای پستی مربوط هم به عهده هانیلوخواهد بود. در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری به عنوان اعتبار به کیف پول برگردانده خواهد شد.
- خرابی یا وجود ایراد و نقص در محصولات دارای گارانتی:
اغلب محصولات هانیلواز طرف تامینکنندگان دارای گارانتی هستند. در صورت وجود هرگونه مشکل، خرابی و ایراد، مشتری میتواند از طریق برگه گارانتی و شماره تماسهای مندرج در آن، با تامین کنندگان تماس گرفته و نسبت به رفع ایران اقدام کند.
در صورت عدم وجود اطلاعات تماس تامینکننده، مورد توسط مشتری و از طریق پنل پشتیبانی فروش سایت در مدت حداکثر ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا به اطلاع هانیلو رسیده و فروشگاه هانیلو اطلاعات تامین کننده را برای مشتری ارسال خواهد کرد.
- وجود ایراد و نقص در محصولات مصرفی و بدون گارانتی:
کلیه کالاهای هانیلو پیش از ارسال از نظر کیفی کنترل میگردند اما در صورت ارسال کالاهایی که دچار نقص و ایراد هستند مشتری میتواند در مدت ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا، موارد را از طریق پنل پشتیبانی فروش سایت اطلاع داده و واحد پشتیبانی پس از بررسی موضوع، با هماهنگی مشتری اقدام به تعویض یا عودت کالا کرده و در صورت اتمام موجودی، کالا با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری به عنوان اعتبار به کیف پول برگردانده خواهد شد.
- شکستگی محصولات در پست:
در خصوص کالاهایی که در پروسه ارسال آسیب دیده یا شکستهاند، مسئولیت به عهده شرکت حمل کننده بوده و خریدار تا حداکثر ۲۴ ساعت بعد از دریافت سفارش، مورد را از طریق شرکت حمل کننده پیگیری کند.
- انصراف مشتری:
در صورت انصراف مشتری، بازگشت کالا فقط در شرایطی امکانپذیر است که بستهبندی در شرایط اولیه خود بوده و پلمپها و لیبلهای روی بسته بندی باز نشده باشند و حتی دستگاه به برق هم وصل نشود و این مورد حتما بعد از ارسال کالا توسط واحد کنترل کیفیت تایید شود، و مشتری حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، مرجوعی خود را از طریق پنل پشتیبانی سایت اعلام کند.
در صورت تایید پشتیبانی، کالا مرجوع شده و وجه مشتری پس از کسر هزینههای انجام شده به اعتبار مشتری برگردانده خواهدشد.
نکته مهم: در صورتی که خرید از طریق پنلهای خرید اقساطی انجام شده باشد، ثبت مرجوعی مشتری در پنلهای اقساطی از طرف هانیلو، منوط به پرداخت هزینه پست و بستهبندی خواهد بود که لینک پرداخت آن از طریق پنل پشتیبانی فروش در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.